19 sierpnia 2012

Orkisz i Gryka

Od kilku tygodni jestem posiadaczką poduszki z orkiszu, oraz z łuski gryki.

Poduszki z orkiszu polecane są dla alergików, ponieważ orkisz nie przyciąga alergenów. Wysoka zawartość kwasu krzemowego wpływa na pozytywną aurę człowieka.
Poduszkę z orkiszem można podgrzać i przykładać na miejsca potrzebujące ogrzania. Długo utrzymuje i oddaje ciepło.

Poduszki z gryki zawierają w łusce związki taninowe które okazują się przydatne w ochronie przed roztoczami i szkodliwymi drobnoustrojami, co pomaga alergikom, a obłożnie chorym zmniejszenie problemu odleżyn. Poduszka łuski gryczanej - nie nagrzewa się. Śpimy i ani gorączka ani ciepłe letnie noce nie są problemem. Że nie wspomnę o nadmiernej potliwości.
Wspaniałe biopole gryki chroni nas przed promieniowaniem elektromagnetycznym. Żyjąc w świecie plastikowych i elektrycznych urządzeń nie sposób funkcjonować sprawnie bez natury.

Ja swoje nabyłam w Pokrzywniku dlatego pisałam że to będzie III cz. z wyprawy. Zdążyłam je przetestować osobiście i są rewelacyjne. Polecam je również osobą, które mają problemy z zasypianiem- ja śpię jak "zabita".
Uszyte są idealnie i dodatkowo pachną ziarnem.
Poczytajcie sami i zachęcam do zakupu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz