12 listopada 2012

Świąteczne dekoracje

W tym roku jakoś wcześniej i bardzo mocno chce mi się Świąt.
Od kilu dni mnie już tak wzięło, że postanowiłam działać w tym kierunku. Świąt w tym roku jest wybitnie dużo, więc będzie się można nimi nacieszyć. W domu pojawiają się świąteczne dekoracje, które kupuję ale i też robię. We wrześniu trafiły  do domu filcowe podkładki zakupione w Niemczech. Następnie, kiedy w pewien poniedziałek udałam się na jogę okazało się że jedna z nas robi przepiękne ozdoby choinkowe z filcu. Zakochałam się w  nich i zamówiłam sobie te cuda. Stwierdziłam, że przez przypadek bardzo fajnie zgrają się z podkładkami.
W tym tygodniu natomiast zabrałam się za szycie poduszki z serwetki - wygmerana na wygrzebkach i wzięta bo była ładna, odleżała z rok i teraz jak z nalazł.




Zaczęłam robić też koszyczek na orzechy.






Tak więc klimat i kolorystykę już poznaliście na tegoroczne Święta.
Jeśli ktoś byłby chętny na filcaki choinkowe to zapraszam.  (asortyment jest większy o renifery i "ludzik ala ciastek").  Pani Marta na pewno coś udzierga dla Was. Koszt to 3zł/szt

7 komentarzy:

  1. też w tym roku cosik wzięło mnie wcześniej na świateczne działania ... a jak patrzę na takie czerwoności jak Twoje to jeszcze bardziej mi się chce ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. tak swiatecznie juz u Ciebie,ze aż mi sie tych Swiąt juz bardzo chce......

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej,jak świątecznie u Ciebie:-) Ja podobnie jak aagaa też już chcę święta!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale swietne dekoracje .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dekoracje ! Chętnie bym kupiła parę sztuk filcaków choinkowych.Proszę o kontakt ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Yuka podaję namiar na Panią Martę 664 124 611 skontaktuj się z Nią i na pewno prześlę Ci filcaki. Powiedz że jesteś od Krysi Pilaczyńskiej.

      Usuń