26 lipca 2013

Weronika

Kochami tak jak obiecałam dziś będzie o naszej nowo narodzonej córce.
Urodziła się 26-06-2013 choć tak naprawdę miała urodzić się miesiąc później czyli dziś. Wyszło jak wyszło i dziś obchodzimy nasz pierwszy  wspólny miesiąc na tym świecie.
Obie czujemy się świetnie i nie odstępujemy się ani na chwilę.

Przy okazji ciąży postanowiłam zrobić sobie sesję zdjęciową i naprawdę zachęcam wszystkie przyszłe mamy do takiej pamiątki. Wszystkim z okolic Poznania mogę polecić super Matka Aparatka studio fotograficzne Foto Kreacja.
A oto efekty naszej pracy, zdjęć jest cała masa, a ja wybrałam tu kilka - atmosfera była przemiła.


 Z jogą nie rozstawałam nawet chodząc z brzuchem, a teraz od września mam w planie powrócić znowu na zajęcia.



Pozdrawiam upalnie, na dziś u nas zapowiadają 35 stopni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz