22 kwietnia 2012

Pastele i ptaszki

 W tym roku  wiosenne kolory to:  intensywne soczyste kolory jak i pastele. Od dawna podoba mi się kolor turkusowy, wody, czy jeden z odcieni niebieskiego - w zależności, kto jak go nazywa. Chciałam swoją biel zaakcentować kilkoma akcentami w tymże właśnie odcieniu. Myślałam o poduszce, doniczce czy małym wazoniku. Do domu jednak wróciłam z ptaszkami. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i są. A zmiany w sypialni na razie takie.




Są też i niebieskie akcenty.




Zachęcam także do czasopisma Green Canoe Style, które zamieściłam na swoim bloku. Uważam że nasza koleżanka Asia przeszła samą siebie i stworzyła  coś, co niejedna z nas chciałaby mieć w papierowej wersji w domu. Ach i ten piękny turkus na okładce....

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Też widziałam te ptaszki i też się w nich zakochałam, ale ostatecznie głos wewnątrz mnie przekonał mnie, że nie mam ich gdzie postawić. No i ptaszków nie mam. Nie zmienia to faktu, że są cudne. A niebieskie kokardki wyglądają extraaa! Bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń