4 maja 2012

Rekord życiowy

Dziś pobiłam swój rekord życiowy: 40 km rowerem.

Stary Rynek + jezioro Maltańskie, a potem przez całe centrum do domu. Dodam tylko, że z powrotem uciekaliśmy aby zdążyć przed burzą - udało się.
Trochę zdjęć narobiła, już wszystko pokazuję i opisuję.

Przed centrum ogrodniczym na ul. Jana Pawła II.



A w centrum można kupić i kwiaty i boczniaki za całe 29 zł. i hodować sobie w domu...

Skwer przy Farze


No i nasz poznański Stary Rynek


Wzgórze Przemysława
Jezioro Maltańskie

Jeszcze w budowie biblioteka Politechniki

Z mostu Królowej Jadwigi widok na most Rocha, oczywiście z rzeką Wartą
A to już ja we własnej osobie

Myślę że nie zanudziłam oglądania.

Miłego dalszego wypoczynku.

3 komentarze:

  1. piękny wynik ... swego czasu też ... no może troszkę więcej pokonałam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba nie dałabym rady przejechać 40 km...Dawno nie jeżdziłam!!!
    Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no ale km przejechałaś:-))) podziwiam! piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń