28 maja 2012

Wiosna - Lato

Każda pora roku jest fajna i każda pora roku jest piękna. Moim ukochanym miesiącem jest wrzesień.  Każdy miesiąc można spędzać na powietrzu, no chyba że już za oknem mróz trzaskający.
Jednakże to właśnie wiosną i latem można najbardziej aktywnie spędzać czas na świeżym, bądź mniej świeżym powietrzu.
W zeszłym tygodniu byłam pierwszy raz na spływie kajakowym, ba pierwszy raz siedziałam w kajaku. Ja osoba bojąca się wody, nie umiejąca pływać - wsiadłam i popłynęłam i na pewno wrócę na taki spływ. Trasa miała 13km. Co prawda nasza trasa trasa była dłuższa gdyż mieliśmy styl "zygzakiem" od brzegu do brzegu - w poprzek. Najważniejsze że dopłynęliśmy i to beż wywrotki. SUPER!! polecam zwłaszcza  tym którzy boją się podobnie jak ja.






Dziś natomiast był dzień rowery. Tradycyjnie z kawą w termosie i kanapkami.
kolejne 40km pokonane.
A jutro joga.
Zachęcam do aktywnego spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu.

Miłego tygodnia.

2 komentarze:

  1. Też chciałabym tak miło spędzić czas :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo zodiakalnego znaku Ryba ... nie umiem pływać ... hihi
    i wszelkie sporty z wodą związane wywołują u mnie strach w oczach chociaż fajnie jest pływać !

    OdpowiedzUsuń