7 maja 2012

Lampion

Skończyła się "Majówka", skończyła się też piękna pogoda. 
Jak Wam minął ten długi weekend? Ja go spędziłam:  rowerowo, zakupowo, gościnie i "leniuchowo" na balkonie z książką, który też już prawie zagospodarowałam na sezon letni.
Będąc u koleżanki na sushi dostałam od niej piękny lampionik świetnie pasujący do mojej sypialni. Dziękuję  kochana za niego.
 Serwetki papierowe jak zobaczyłam to nie mogłam się im oprzeć.




Od jutra już chyba wszyscy zaczynamy nowy pełny pracy tydzień.
Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. niestety wiosną, latem nie mam czasu na czytanie książek ... czyściłam ogród;
    ładny lampionik;
    masz rację jutro do pracy po długim 'lenistwie' !

    mam prośbę ... możesz wyłączyć weryfikację obrazkową ? bardzo ciężko wpisywać te mazańce

    OdpowiedzUsuń