6 marca 2011

Weekend

Tak to jest jak kobieta nie może się zdecydować.
Od niemal że tygodnia myślałam co upiec, minęło święto pączka, a ja dalej myślałam. Blog Utkane z marzeń niezawodne z pysznymi przepisami. Ta kobieta zawsze podsuwa mi pomysły na drożdżowe wypieki - uwielbiam je. Zobaczcie sami  TUTAJ Ostatnio  Elisse podsunęła  mi pomysł na ciasteczka z kleiku ryżowego, natomiast Chata Magoda TUTAJ też robiła ciasteczka, które mnie zainspirowały. W związku z tym że nie mogłam się zdecydować więc zrobiłam i jedne i drugie - problem rozwiązany.
Oceńcie które wyglądają bardziej apetycznie, moje są z innym kremem, a w zasadzie z czekoladą.
Oczywiście z daleka widać, które  zdjęcia są czyje..., fotograf ze mnie to żaden.




To było wczoraj a dziś był spacer z Jasiem.




A to była największa atrakcja dzisiejszego spaceru więc koparki nie mogło zabraknąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz