1 maja 2011

Majówka

Ostatnie dni były bardzo pracowite. Ekipa fachowców wycięła mi dziurę w suficie i wchodziła na dach w celu sprawdzenia rzekomych przecieków i zawilgoceń zimą na moim sudicie- na całe szczęście wszystko jest ok i dziurę z powrotem szybko zakleili.  Remontów na jakiś czas mam dosyć. Kurzu, sprzątania, prania, prasowania, mycia, odkurzania... Na koniec dołożyłam sobie jeszcze malowanie krzeseł. Efekt wyszedł fajnie, ale namachałam się trochę wałkiem. W międzyczasie odwiedziłam centrum ogrodnicze, z którego przywiozłam zioła i kilka kwiatów. Oczywiście one też od razu domagały się poszykowania doniczek i poprzesadzania ich.
Wczoraj  wplotłam sobie jeszcze dodatkowo lepienie pierogów na obiad.  Jakbym miała mało roboty i zajęć. Dzień jednak można zacząć o 5:00  rano gorącym kubkiem kawy i wtedy wszystko zdąży się zrobić.
Popatrzcie sami jak to było!


Pierwotnie krzesełka wyglądały tak, oczywiście najpierw było czyszczenie ich papierem ściernym. 




No i pierogi z mięsem.


Zmęczenie pewnie niebawem minie i znowu coś wymyślę.

1 komentarz:

  1. Jak na Babcię to pracowita z Ciebie kobitka. chetnie dolaczam do grona obserwatorow :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń